Igorov XV250

Motor smo dovezli iz mjesta Komletinci, sad vec prilicno davne 2009.godine, u blago receno, jadnom stanju. Ipak prezivio je taj put i dva vozaca bez problema.

   

1. Na pocetku (2009.) je to izgledalo ovako...

 

2. Skinuti su kromirani "bubrezi", dodan novi filter zraka, na kablove svjecica navucen ja crveni buzir...

 

3. Napravljen je novi kluc. Nasao sam glave kao privjeske u algoritmu, Malo busenja, brusenja i lijepljenja i to je to!

   

4. Raskopao sam zadnji blatobran. Bez da njega spustim ne mogu sloziti sedlo kako sam zamislio. Tablica je prebacena bocno.

 

5. Malo rezbarenja, nekoliko spikeova, nesto farbe i poklopac prednjeg lancanika izgleda daleko bolje nego originalni.

 

6. Umjesto originalnog sjedala napravio sam novo, s bazom od inoxa, prema kalupu od kartona. Umjesto spuzvaste ispune stavio sam redove gelaste gume i tanke tvrde spuzvaste pjene. Oblikovao je nozem i brusilicom. Rubovi inoxa oblozeni su plasticnom trakom da ne rezu presvlaku koja je sasivena prema obliku sedla i ucvrscena pop-nitnama.

   

7. Volan – ravni volan zamijenjen je visim, struja za prekidace je provedena kroz volan i spustena uzrisere kako bi se dobio sto cisci izgled.(starija slika volana)

 

8. Kasnije je brzinomjer zamijenjen i izmaknut sa originalne pozicije (novija slika)

 

9. Vilica - je produzena za 85mm dodavanjem umetaka na originalne cijevi. Zbog dodane visine bocna nogara je takodjer produzena -zasad jednostavnim umetkom.

   
10. Originalni prednji kotac 18" zamijenjen je kotacem od 535-ice 19”. Trebalo je staviti nove lagere jer 250-ica ima tanju osovinu, te napraviti adapter za kociona klijesta kako bi odgovarala disku 535-ice.   11. Zbog problema sa tehnickim radi bocne tablice napravio sam novi nosac .   12. Obzirom da su originalni auspusi izgorili, zamijenjeni su Kuceljevim cijevima, ovaj put bez lonca. Svaki cilindar ima svoju cijev.
   
12. Boja - metoda pokusaja i promasaja. Narucio sam sa ebay-a vinilnu traku i krenuo crtati plamenove. Uz dosta propalih pokusaja sad sam relativno zadovoljan napravljenim.   13. Kad sam vec morao skidati rezervar, zamijenio sam originalna crijeva goriva prozirnim, plavim crijevima za gorivo.   14. Da bi dobio tvrdje, a ipak ugodne amortizere, originalni su skraceni. Opruge su zamijenjene crvenim, cisto da bojom odgovaraju zlatno crvenom tonu motora.
   
15. Najprije sam maknuo prednje originalne zmigavce i zamijenio ih manjim. Montirao sam ih na ramu, na mjesto gdje je truba u originalu.Zadnje sam stavio na sissy bar zajedno sa malteskom zadnjom lampom.   16. Zadnje zmigavce sam stavio na sissy bar zajedno sa malteskom zadnjom lampom.   17. Ovako za sada izgleda kompletan stroj.
       
18. Sissy je napravljen kao dodatak na originalni XV250 naslon i moze se skidati i stavljati po potrebi.